קוקסינלית מדהימה לחסרי ניסיון!!!!

קוקסינלית לחסרי ניסיון מדהימה חדשה בתמונה אמתית לגמרי!!

פנויה להכיר

סוג ההכרות: קוקסינלית להכיר
אזור היכרות: תל אביב והמרכז
על עצמי:
מחפש קוקסינלית יפייפייה?אחלה! סביר להניח שאתה מחפש אותי. אז למה שלא ניפגש עכשיו?(: אני בת 22 (תמונות אמתיות 100%) נראית מצוין+.גובהי:1.73 ס"מ של נשיות וסקסיות. אני מעניקה את כל סוגי המסאז' הקיימים בדירתי הפרטית באווירה ייחודית. אני רוצה שניפגש אצלי בדירה-רק חשוב לי לדעת שאתה דיסקרטי כי גם אני כזאת. בגלל זה אני גרה לבד! הדירה שלי נקייה!אין אצלי בע"ח!הדירה שקטה מאוד!(:ממוזגת!
יש מקלחת עם מים רותחים!מגבות גדולות!מוזיקה נעימה!סרטים מוקרנים על מסך ענק!אני תמיד מאופרת(כאילו יצאתי לאירוע),תמיד מחייכת,אף פעם לא עושה פרצופים. עונה בכייף לכל שאלה. אני סבלנית ולא ממהרת לשום מקום. מחפש להירגע?להפיג מתחים?-הגעת בהחלט למקום הנכון!(:
כדי ליהנות מהמפגש איתי צריך שנדבר באותה שפה. ההיכרות שלנו תתאפשר בזכות מגע מדויק ונכון וכך המסאז' יהיה מענג ביותר – והתחושה היא שהגעת לגן העדן שבו הצרכים שלנו נענים ומסופקים ללא מילים!
ניתן לצלצל בכל שעה!גם בשעות הקטנות!דרך אגב – יש חנייה פרטית למפונקים שלא מוצאים חנייה. שאל אותי לגבי החנייה ופותחת לך בשלט רחוק! הערה חשובה – אני זמינה גם ב – whats app לשליחת תמונות נוספות מפורטות ולקביעת מפגש!
הצהרת פרטיות ושימוש באתר
חשוב לדעת! מפרסם מודעה זו הצהיר כי השירותים הניתנים הנם שירותי עיסוי בלבד. והמודעה הנ"ל לא מרמזת/מספקת ו/או מפרסמת שירותי מין שימוש וגלישה באתר שלנו מותר רק אם את/ה מעל גיל 18. אם לא, אנו מבקשים לעזוב את האתר באופן מיידי.