קיילי בתל אביב בתמונות אמתיות!!

אלכסה קוקסינלית VIP בתמונות אמתיות מחכה לך לבד בדירה פרטית!!

פנויה להכיר

סוג ההכרות: קוקסינלית להכיר
אזור היכרות: תל אביב והסביבה
על עצמי:
היי מה קורה? נעים מאוד אני קיילי. כל הפרטים שכתובים כאן נכתבו כדיי למנוע שאלות ולקצר עניינים אני מבקשת ממך לקרוא הכל בבקשה ורק כשסיימת ליצור איתי קשר. אני קוקסינלית יפה, נשית, שחומה, ועם נתונים הכי טובים שיש. פעילה מאוד זורמת איתך להכל בכיף ובסבלנות ומארחת בהמון אהבה.
התמונות שלי אמיתיות במיליון אחוז ואפשר להכנס ולראות אותם בעמוד הפייסבוק שלי kylie koral dahan חשוב!!!! אל תנסו ותתאמצו לבקש תמונות בעירום כי כל בקשה כזו תיחסם. לא קרה מעולם ולא יקרה לעולם!!!! המחיר למפגש בדירה שלי הוא 600 שקלים לשעה וחצי כולל הכל!
הכל זב אומר שהשעה היא כולה שלך, אין הגבלות. אפשר לעשות כל מה שבא לך, הכל בכיף. מסאז בודי מסאז פנטזיות עיסוי אקטיבי בעיקר! מקלחת משותפת ביחד, ויש גם את האפשרות לשליטה וביזאר קל בתוספת תשלום.
אני מאמינה שכבר הבנת שהאפשרויות להינות איתי לא נגמרות אז פשוט תגיע נשב על סיגריה ונצא לדרך.
למעוניינים – יש אופציה שאני מגיעה אלייך בתוספת תשלום. (שאר הפרטים יישלחו למי שזה רלוונטי לגביו) יש חניה קבועה ופרטית, מקלחת, והכל כמובן נעשה בדיסקרטיות מוחלטת וללא כל חשש. המפגש הוא בתיאום מראש ואך ורק לרציניים בלבד ולבוגרים מעל גיל 18! מחכה לך ❤️🔥 עריכה
הצהרת פרטיות ושימוש באתר
חשוב לדעת! מפרסם מודעה זו הצהיר כי השירותים הניתנים הנם שירותי עיסוי בלבד. והמודעה הנ"ל לא מרמזת/מספקת ו/או מפרסמת שירותי מין שימוש וגלישה באתר שלנו מותר רק אם את/ה מעל גיל 18. אם לא, אנו מבקשים לעזוב את האתר באופן מיידי.